Sunday, January 1, 2012

Aku #24

My two thousand eleven best friends, kalau tak larat nak baca sila skip pada post seterusnya.


*Pantai Pandak, Chendering.


Anda akan alami dunia kemperempuanan aku pada 2 saat seterusnya,




Ready?




Aizat Shuhaimi (Jart.)
My straight edge boy from Perak, he is the branch of my new friends in Perak.
Baik budaknya, handsome dan banyak baju rare. One of my friend who I respect the most in hardcore music scene, nak dikatakan nineteen years old kid yang sudah mempunya pengalaman seperti umur tiga puluh tahun.





Faiz Jasmiat (Hussein.)
My best friend yang tak tahu berjimat, ada duit dia payung everything. Apa yang aku suka tentang dia, duit dalam pocket cukup cukup untuk dia makan sanggup lagi payung aku makan. Sebab aku takdak duit nak makan masa tu. Itu perkara yang paling aku ingat sampai aku mati. Dia ada lubang dikepala, swag swag.





Hayatti Suffian (Perempuan Mono.)
"Budak" yang berumur dua puluh empat tahun, haa masuk tahun ni dua puluh lima. I boleh nampak wrinkles dekat pipi you dah Hayati. Working at Perodua as sales advisor. Suka menganjing, suka melepak, suka hisap rokok, suka buat comel. Taste music pun tak nak kalah dia ni, sebab tu aku panggil perempuan Mono. The only one best friend perempuan yang aku ada.




Kalau sesiapa yang nampak dia wasted di Perak sila bawa dia ke balai polis berdekatan.




*Tiba-tiba*




Maswan Hizzry.
Kawan dari sekolah yang paling aku sayang, kalau dia takdak aku pun takdak lah. Dia yang bentuk aku sekarang, seriously. Aku dulu nerd, bodoh, comel, innocent face. Dia datang ubah aku jadi seorang yang tidak berguna, okay jokes.





Aku rasa macam blog orang perempuan yang begitu feminin lah, pasai bestfriend hang pun nak cerita.





Lepas ni aku nak cerita pasai makanan kegemaran aku pulak ah.

No comments: